Digitaal-Werven biedt u een aantal gratis rapportages aan. Deze rapportages hebben betrekking op de digitale sollicitatie-ervaring, waarbij de corporate recruitmentsite meestal centraal staat.

De rapportages die Digitaal-Werven momenteel gratis downloadbaar heeft zijn:

Het rapport Digitaal-Werven 2016 geeft de resultaten weer van het Digitaal-Werven onderzoek van 2016. Dit beeld is gebaseerd op de 500 organisaties die we op meer dan 100 elementen hebben doorgelicht. Elementen zoals het hebben van een responsive website, de mogelijkheden bieden om mobiel te solliciteren, het in beeld tonen van de diversiteit en de snelheid van het beantwoorden van vragen via Facebook.

Het rapport Digitaal-Werven 2015 geeft de resultaten weer van het Digitaal-Werven onderzoek van 2015. Dit beeld is gebaseerd op de 450+ organisaties die we op ruim 100 elementen hebben doorgelicht.

Het rapport Digitaal-Werven 2014 geeft een beeld van de meest opvallende resultaten van het onderzoek van 2014 naar de beste Digitale Sollicitatie-Ervaring. Dit beeld is gebaseerd op de 400 organisaties die we op zo’n 100 elementen hebben doorgelicht.

Tevens biedt Digitaal-Werven, al dan niet in samenwerking met partners, enkele whitepapers aan.

In deze white-paper geeft Digitaal-Werven een recruitmentsite Checklist. Waar moet uw corporate recruitmentsite rekening mee houden? Wat zijn essentiële onderdelen? Hoe functioneert een goede recruitmentsite? Een praktische checklist als u uw (corporate) recruitmentsite gaat vernieuwen of upgraden.

Deze whitepaper is een co-productie tussen Digitaal-Werven & Talentsoft. In deze whitepaper wordt een toekomstbeeld gegeven hoe nieuwe technologie kan helpen om talentmanagement menselijker en effectiever te maken. Door de medewerker centraal te zetten, met behulp van de nieuwste technieken, zal de moderne organisatie beter in staat zijn deze te helpen bij zijn of haar ontwikkeling.

In deze whitepaper beschrijft Digitaal-Werven haar visie op de recruitment van de toekomst. Welke elementen komen hierin terug? Wat zijn voorbeelden die op dit gebied nu al bestaan? Hoe gaan in de (nabije) toekomst recruitmentsites optimaal renderen? Er staan in deze white-paper voorbeelden die nu al toepasbaar zijn en voorbeelden en visies die over enkele jaren pas realistisch zijn.

In deze whitepaper beschrijft Expand Online hoe je succesvol aan de slag kan met recruitment analytics. Deze vijf tips zijn gebaseerd op de meest gestelde vragen tijdens de clinic die Expand Online gaf op Digitaal-Werven 2015.

In deze whitepaper beschrijft A S Watson (o.a. Kruidvat) de lessen die ze hebben geleerd over de transitie van kwantiteit naar kwaliteit van de hire. Deze vijf lessen heet A S Watson tijdens Digitaal-Werven 2014 gepresenteerd en nu op papier gezet, onderbouwd met de cijfers en resultaten.

Al deze rapportages zijn kosteloos te downloaden in ruil voor uw gegevens. Indien u een whitepaper download die in samenwerking met een partner is gepubliceerd zal Digitaal-Werven uw gegevens ook aan deze partner doorgeven. Wanneer u enkel rapporten of whitepapers van Digitaal-Werven zelf download zal Digitaal-Werven uw gegevens nooit doorspelen aan een derde partij.

Digitaal-Werven biedt ook een uitgebreide recruitmentsite audit aan. Dit zijn op maat gemaakte rapportages met verbetersuggesties voor uw recruitment website.

Hieronder kunt u de gewenste documenten aanvragen:


Digitaal-Werven Rapport 2016
Rapport 2015
Digitaal-Werven rapport 2014
Recruitmentsite checklist
Talentmanagement
Recruitmentsite van de toekomst
5 Tips recruitment analytics
5 Lessen van AS Watson (Kruidvat)

Door rapportages aan te vragen geeft u Digitaal-Werven toestemming u af en toe te contacten. Uw gegevens worden nooit aan een andere organisatie doorgespeeld of verkocht. U kunt uiteraard op elk moment aangeven niet meer benaderd te willen worden.