Digitaal-Werven

Op 2 november 2017 vindt voor de 11e keer het Digitaal-Werven event in Utrecht (Colour Kitchen Zuilen) plaats.

Elk jaar geven (bijna) alle bezoekers aan iets geleerd te hebben en vorig jaar scoorde drie sprekers gemiddeld boven de 8.

Programma

International morning (in English)

9:00 Ontvangst

9:30 Opening door Bas van de Haterd

9:45 Andrea Marston (LinkedinTwitter), Talent Acquisition Director Workday
Onderwerp: Diversity by Design 

Andrea was tot voor kort wereldwijd verantwoordelijk voor de werving van internetreus AOL (eigenaar van o.a. Huffington Post, Techcrunch) en is recent overgestapt naar Workday. Daarvoor heeft ze gewerkt voor tech start-up Huddle. Bij al deze organisaties was men doordrongen van het feit dat een divers personeelsbestand bijdraagt aan innovatie. Bij al deze bedrijven heeft Andrea diversiteit ‘by design’ in het wervingsproces verweven. Bij de Start-up Huddle was dit een heel ander proces dan bij het grote AOL. Andrea zal haar ervaringen delen over het verankeren van diversiteit in de werving.

img_028110.30 Matt Alder (Linkedin, Twitter), Recruitment Future Podcast
Onderwerp: The best cases in the world

Matt is de oprichter van de Recruitment Future Podcast en auteur van het boek Exceptional Talent. Hij interviewt hiervoor de wereldleiders op het gebied van recruitment. In zijn lezing zal hij een overzicht geven van de mooiste cases op het gebied van recruitment dit hij in 2017 heeft geïnterviewd.

 

11.15 koffie

11.30 Paul Maxin (Linkedin, Twitter), VP Talent Acquisition Zalando
Onderwerp: Recruitment strategy at a start-up vs a corporate

Voordat hij bij Zalando verantwoordelijk werd voor de recruitment strategie werkte Paul o.a. voor Unilever als Global Resourcing Manager en bij de Financial Conduct Authority als Head of Talent & Resourcing. Paul zal zijn ervaringen delen over strategisch personeelsbeleid en het opzetten van een recruitment strategie bij grote corporates en start-ups

12:15 Quick learn: Oscar Mager (LinkedinTwitter)
Onderwerp: Social recruitment anno 2017

Oscar is als interim recruiter de afgelopen jaren werkzaam geweest voor corporates en start-ups als de NS, TomTom, Stapels, Blippar en Sonos. Hij zal in zijn korte sessie ingaan op hoe hij succes boekt, hoe hij de business er bij betrekt en welke tooling voor hem daarvoor ideaal is.

 

12.30 Lunch

Middag programma (Nederlands)

13.30 Quintin Schevernels (Linkedin, Twitter), Investeerder in HR Technologie
Onderwerp: Wat onderscheid die handvol succesvolle startups van al die startups die het niet halen?

Quintin is één van de enige Nederlanders die zowel directeur bij een traditioneel bedrijf (TMG en VNU) als bij een start-up (Layar) is geweest. Als oud directeur van o.a. Nationale Vacaturebank en Intermediair kent hij ook de recruitmentmarkt als geen ander. In zijn lezing zal hij in gaan op de aspecten van de verschillen tussen een succesvolle start-up en de vele onsuccesvolle start-ups. Om alvast een tipje van de sluiter op te lichten, personeel is een belangrijk aspect daar in.

img_029614.00 Tech Demo: Ronald van Schaik (LinkedinTwitter) Kaliber

The click won’t stick. Welke vormen van intensieve interactie zijn er in opmars. Wat voegt dit toe op het gebied van arbeidsmarkt communicatie?

14:15 Anne Guit & Laura van der Zee – Albert Heijn
Onderwerp: Beter werven & selecteren middels gaming

Vorig jaar presenteerde Albert Heijn op Digitaal-Werven hun nieuwe manier van trainees werven. Middels gaming ging men dieper in op de inhoud van de traineeship, terwijl men tegelijk de kandidaat een assessment afnam. Een win-win-win dus. Hiervoor werd Albert Heijn eerder dit jaar beloond met een Werf& award. Op Digitaal-Werven zullen ze de resultaten van deze casus delen.

14.45 Energy break

15:15 Aart Bontekoning (LinkedinTwitter) – Organisatiepsycholoog & Generatie Expert

In de meeste Nederlandse organisaties zijn de komende decennia de jongste generaties de kleinste en de oudste de grootste. Daar rijst de vraag hoe je ondanks deze vergrijzing fris, ‘up-to-date’ en innoverend kunt blijven. Vanuit een generatieperspectief zijn verrassende mogelijkheden te vinden. Aart Bontekoning is Generatie Expert en neemt ons mee in de wereld van de Millennial.

15:45 Klantcase: Programmatic Advertising met Wonderkind

Wonderkind geeft samen met een klant antwoord op de vragen: wat is programmatic advertising en wat is het rendement?

16:00 Presentatie resultaten en uitreiking award

16:30 borrel

Kosten voor deelname bedragen 399 euro excl. btw. Tot een maand voor het event kunt u zich kosteloos afmelden, daarna kunt u zich enkel laten vervangen door een collega.

Bedrijfsnaam*
Voornaam*
Tussenvoegsel
Achternaam*
Geslacht* VrouwMan
Factuuradres*
Postcode*
Plaats*
Telefoonnummer
Email*
Relatiecode
Uw betalingskenmerk (PO of inkoopnummer)

Velden met een * zijn verplicht in te vullen